sobota 7. května 2011

Dnešní den byl pro mě premiérový co se týkalo jízdy autem. Vyrazila jsem sama, pouze s Luckou, autem do Bystrce. Jízda proběhla bez problémů, dorazily jsme k babičce a dědovi bez jakýkoliv problémů. Jen jsme cestou zjistily, že ani jedna z nás nemá mobil, takže pak jsem měla trochu nepříjemný pocit.
Navíc jsme pak šly do zoo, kde měl proběhnout křest žirafátek. No a protože jsme neměly mobil, tak jsme ani netušily kolik je hodin. Takže na křest jsme dorazily moc brzo a nechtělo se nám čekat, takže jsme žirafy jen prohlédly a odešly.
Od loňského podzimu kdy v zoo otevřely areál Beringii, jsme tam byly poprvé, takže logicky jsme prvně zamířily přímo tam. A musím říct, že se mi tam moc líbilo.

Takže tady byly polární lišky


tady jsme nahlédly do voliéry k ptáčkům, ale jméno jsem si nezapamatovala


ale sněžnou sovu poznám :-)


tady jsme se dostaly k těm žirafkám

a tady jsou ty dvě hlavní aktérky křtu


oklikou jsme se vrátily zpět k Beringii,kde zrovna orel ulovil kuře - vykuchané :-), tady se chystal odstartovat a donést potravu do hnízda, kdy pípaly malá orlátka

tady už odstartoval ...

dále jsme došly k bobrům


a tady je Lucka přímo na rozhraní dvou kontinentů

a při odchodu jsme zahlédly tygra jak jen nenápadně vykukuje mezi skalami

0 komentářů :