neděle 29. května 2011

V neděli se konečně umoudřilo počasí a po včerejším celodenním dešti bylo nádherně. Škoda ale že to nevyšlo včera, chtěla jsem jít do ZOO do ZOOM akci od Canonu, těšila jsem se že si vyzkouším nějaké objektivy, ale bohužel počasí změnilo plány. Takže místo do zoo jsme šly s Luckou do Bonga, bohužel to nebyl jen náš nápad, takže lidí a hlavně dětí tam bylo o trošku víc, než se mi líbilo.
No tak jsme dnes vyrazily do Brna (opět samostatná jízda autem :-) , no jo musím to zaznamenávat), šly jsme na přehradu, kde těch lidí bylo ještě víc :-). Tentokrát jsme se stavily na kolotočích. Jediná atrakce, na kterou jsem byla ochotná jít byl řetízkáč, který nás nejdřív vytáhl do výšin.

Takhle to vypadalo z něj

a takhle zase zespodu

Lucka si samozřejmě užívala dále na normálním řetízkáči

a taky se 3x svezla na autíčkách - mě se z nich motala hlava i když jsem jen se snažila ji vůbec zachytit objektivem :-)

no a protože jsme byly i u babičky a dědečka, tak jsem šla kouknout na zahradu a tam byl celkem nebojácný kosák, který seděl na okénku a za chvilku tam spatřil nějaký hmyz

plně se soustředil aby správně odstartoval
a tady ho upravdu ulovil

tu je důkaz, brouček v zobáčku (kvalita mizerná, neboť jde o hodně velký výřez z předchozí fotky)

no a cestou zpátky ještě malá zastávka na Žuráni

0 komentářů :