pátek 28. října 2011

Jeden z cílů na mém seznamu bylo i zakoupení krabic na roztřídění čepic, šálů, šátků, rukavic a podobných věcí, které máme ve skříni na chodbě. Toto jsem měla naplánováno už alespoň rok, ale stále jsem se k tomu nemohla dokopat, ale sotva jsem si to napsala do seznamu, tak hle a už jsou i krabice :-). Tentokrát se spojili 2 cíle a to navíc častější jízdy autem. Jenže nákup v Ikei v den svátku, nebyl asi úplně nejlepší nápad :-). Navíc jsem jela s Luckou prvně pro mamku do Bystrce, pak do Ikei, takže plné město tam i zpět. Ještě že jsme tam přijely před obědem, to byly volné i místa na parkování. Po nákupu a obědě, který jsme si tam daly už tak prázdno nebylo.

no ale přesto že jsem tam jela jen nakoupit ty krabice, tak u kytek jsem neodolala a tato orchidej mi hned padla do oka, tak jsme ji tam přece nemohla nechat


0 komentářů :