neděle 8. dubna 2012

Tak dnešní počasí zasloužilo titul aprílového počasí. Ráno jsem chvilku doufala, že se meteorologové spletou v předpovědi, protože vysvitlo sluníčko. Ale po zhlédnutí teploměru, který ukazoval pouhých 6 stupňů a po krátké vycházce ven, kde vyfukoval ledový vítr jsem jim začala věřit. Po chvíli jsem měla ruce zmrzlé tak, že jsem málem neudržela ani foťák.

Podle těchto fotek to tak hrozně nevypadá a to jen proto, že jsem táhla sebou i stativ



tady jsem ulovila za letu nějakého ptáčka, ale nějak jsem nedokázala najít co to je zač. Naštěstí ale mám tajné zdroje, takže už nyní vím že je to rehek domácí - takže díky :-)

a 5 minut po té co jsem se vrátila do tepla se spustilo sněžení


a odpoledne si to sluníčko zase rozmyslelo a u našich v Bystrci zase vykouklo ven


konečně jsem taky poprvé viděla kozlíka Honzíka -Lucka ho tedy přejmenovala na Růžka :-) a volala na něj Růžo
koza Jája jako obvykle se mě pokoušela zastrašit tím že je větší než já :-)
Aida je pozorovala sice z povzdálí, ale bylo na ní vidět jak by se k nim přidala a trochu je prohnala
no ale nakonec se Honzík unavil a potřeboval krátké občerstvení :-)

0 komentářů :