úterý 31. července 2012

Musím přiznat, že když jsme byly s Luckou v hodonínské ZOO, tak jsme byly obě dvě mírně zklamané. Takže tentokrát když jsme vyrazily do Ostravy do Zoo, tak jsme byly v očekávání jak to bude vypadat tam. Autem jsem si tam netroufala, takže jsem zvolila výlet vlakem. Takže jsme vyrazily do Vyškova a odtud rychlíkem do Ostravy. (Taková malá odbočka - hlavně že je u nás nádraží, ale vlaky tu zastavují asi dva denně a to jeden v nekřesťanskou dobu ráno a druhý v nekřesťanskou hodinu v noci :-) a navíc je asi stále v plánu přesun tohoto nádraží někam jinam. No kdyby bylo zrušeno, takže mám pocit, že by to ani nikdo nepoznal. A jestli ano, tak se předem všem omlouvám :-) )

Zoo je v Ostravě úžasná, na to že v brněnské jsme každou chvilku a líbí se mi tam, tak tedy v Ostravě by se mi líbilo podstatně víc.Spousta odpočinkových ploch, skoro všude samé lavičky. Navíc jako bonus botanická část, kde je spousta rostlin s názvem. Takže spokojenost jak za mně tak i Lucka byla velmi spokojena.





















0 komentářů :