sobota 1. června 2013

V sobotu jsem se chystala do Bystrce pomoci mamce a taťkovi se stěhováním věcí před objednaným malováním. V pondělí to mělo vypuknout, takže sice se nestěhovali žádné velké věci, ale těch menších na odnesení na nějaké bezpečné místo bylo přece jen plno. Navíc taťka ráno zavolal, že tam musím být už v poledne, protože se bude v kostele konat svatba a mají objednané jako překvapení koně s kočárem. A já mám fotit právě přípravu tohoto čtyřspřeží

Stihla jsem vše taktak i s Luckou jsme dorazily k našim a hned jsme se všichni vydali ke kostelu, kde už byli svatebčané v plné polní. Ty jsem ale nefotila a zatímco obřad začínal, tak jsme dostali zprávu, že koně jsou už na místě, tak jsme vyrazili na parkoviště.
v zadním voze byl kočár a v předním koně, kočár byl vyvezen, naštěstí vše proběhlo bez problémů
to je postrojů :-)

Lucka jen vše pozorovala z povzdálí

nastrojení koní trvalo opravdu dost dlouho, navíc ještě jeden kůň měl problém s podkovou. Naštěstí se vyřešilo i to raz dva.


pořádně připevnit
pak ještě zabrousit
taťka byl ve svém živlu
Lucka přece jen opustila svoje pozorovací stanoviště
a dokonce se odvážila koně i pohladit :-)
a vše hotovo a povoz dojíždí ke kostelu



a nakonec jedno video s odjezdem nevěsty a ženicha



0 komentářů :