sobota 24. srpna 2013

Dnes po ránu jsem viděla let letadla na měsíc :-)
oběd bychom nestihli před odjezdem na letiště, takže jsme vyrazili o něco dříve na pizzu
poslední pití v hotelu
a už jsme v autobuse na cestě na letiště



po vzletu a obletu ostrova pilot naštěstí zatáčel, takže bylo vidět naši pláž z výšky
a také skaliska
a za nedlouho poté jsme se dostali do oblačnosti a tu jsme opustili až v Brně
Když jsme v Brně vystoupili, tak trošku nezvyklá zima a vítr nás překvapili a aby toho nebylo málo, tak jsem zjistila, že mi rozbili kufr -  odervaná rukojeť - takže reklamace


Dodatek k reklamaci: - kufr si měli přijet vyzvednout ve čtvrtek a nikdo nikde, v pondělí ráno telefonát, že si jede dopravce pro balík, jestli jsem doma. No samozřejmě, že jsem v práci, naštěstí je doma Kája, takže kufr předal. Takže to byl takový zádrhel, ve středu byl kufr zpět a perfektně opravený, navíc mi opravili i prasklou sponu, kterou jsem ani nenahlásila, takže nakonec spokojenost :-)

0 komentářů :