sobota 19. října 2013

Lucce bylo včera celý den blbě, takže i dnes zůstala doma a já jela k našim sama. Nejdřív jsem se šla jako vždy kouknout do zahrady, bohužel bez foťáku. Na ořešáku seděla spousta těchto ptáků (na havrany je asi brzo, tak nevím, že by kavky nebo vrány, netuším) a skoro všichni měli v zobácích ořechy. Vrátila jsem se pro foťák a ten je asi nějak vyděsil :-) , protože jsem je v zápětí viděla takto:

a protože bylo nádherně slunečno a teplo, tak jsem vytáhla mamku na procházku. Cílem byla Holedná, tak jsme začaly u obory s divočáky

nejdříve to vypadalo, že mají půlnoc


ale selátko bylo zvědavé a prozkoumávalo co je kde dobrého k snědku
no a tohodle kance bych ve volné přírodě fakt potkat nechtěla


od rybníčku bylo slyšet šplouchání
a později se vynořil kačer


u cesty na nás vykoukli mufloni


tady je opravdu podzim nádherný

kontrola u orientačních značek kolik jsme toho ušly, tady to byl pouhý jeden kilometr
strom se červenal Lovčicemi - byly jich tam určitě stovky

tady nám přeběhl přes cestu muflon, ale v zápětí přijel i cyklista a vyplašil nám ho
takže nakonec jsme došly i jezírku, což byl sice původní plán, ale protože jsme šly nakonec jinou cestou, tak jsme si nebyly jisty, jestli k němu vůbec dorazíme


důkaz - opravdu jsme tam byly :-)
cestou na pařezu nějaké houby
a při cestě k domovu jsme si sice vybraly nejkratší, ale ne zrovna ideální cestu :-)
ale nakonec vše bylo OK, mamka byla ráda, že šla se mnou. Tudy se byla naposled projít s Luckou, ale to už je mnoho roků zpět

1 komentářů :

Ajka řekl(a)...

Týý jo, se tam máte, tolik zvěře k focení:-))