neděle 1. června 2014

Lucka to má letos se slavením svých narozenin trošku náročnější než by si zasloužila. Protože v den svých narozenin dort nedostala, tak ho měla slíbený, alespoň na oslavu s kamarádkami. Protože já na zdobení nejsem, tak jsem ho nechala vyrobit. Chvilku mi sice trvalo, než jsem vymyslela jaký dort chci, ale nakonec mně to přece jen napadlo.
Lucka se snažila ze mě vymámit na jaké téma jsem dort vymyslela. Samozřejmě, že jsem jí to neprozradila, ale zkusila si tipnout. Nakonec měla jeden jediný tip, který jsem jí nepotvrdila ani nevyvrátila.

A takhle vypadala její reakce když dort uviděla a zjistila, že ten její tip byl přesný :-D

takže sfouknout svíčku a doufat, že se Ti splní všechna přání

takže pro budoucí spisovatelku
ať se Ti splní všechny sny a přání

0 komentářů :