neděle 24. srpna 2014

S Luckou jsme chtěly vyrazit už včera na výlet, ale liják, který nás cestou potkal, nás odradil. Místo toho jsme se vydaly do kina na film Strážci galaxie, který byl skvělý.

Ale protože dnes jsem chtěla jít už někam do přírody, Lucka vybrala z několika možných 
cílů - Bílovice nad Svitavou. Do Bílovic jsme dojely autobusem s tím, že se tam projdeme a pojedeme autobusem zpět. Nakonec jsem mírně pozměnila a v půlce cesty jsem Lucku přemluvila, že do Brna dojdeme pěšky trošku jinou trasou. Trošku nám mírný deštík zkomplikoval zpáteční cestu, ale všechno jsme to zvládly.

Tedy vlastně úplně všechno jsem nezvládla, neboť jsem sebou sice vláčela foťák, ale bez karty, takže jsem ho měla pouze jako závaží. Takže jediné fotky co mám jsou z Lucčina mobilu







0 komentářů :