sobota 3. ledna 2015

První letošní vycházka byla krátká, ale rozhodně se stane nezapomenutelnou a bude těžké ji letos jen tak něčím překonat :-D

Výlet na Klajdovku, kde jsem sice už byla, ale pouze nahoře, tentokrát se šlo spodem na Růženin lom.  Kolem zamrzlých jezírek byla hezká procházka, pár fotek se taky zadařilo




ale při zpáteční cestě se přece nepůjde stejnou cestou zpět, ani dlouhé obcházení nebylo uznáno za vhodné a tak jsme se vydali přímo nahoru, ze začátku to ještě šlo v klidu a pohodě, pár nějakých šutříků nás přece nemůže rozházet.

jenže okolní svah už tak přívětivě nevypadal a na ten náš jsem se snad raději ani nedívala
tady pohled z asi jedné třetiny dolů, dál už jsem byla ráda, že stojím na pevném kousíčku země a neopovažovala jsem se udělat cokoliv jiného :-D
ale ten úžasný pocit, když jsme se vyškrábali nahoru ve zdraví :-), teď už jsem se i odvážila pohlednout dolů :-D . A mimochodem na úplně první fotce je vidět vlevé části mírně esíčkovitá cesta, po které jsme šplhali :-D

rozhled parádní


v dálce kouká Pálava




nakonec jsme došli i k výsílači Hády


Již dřív mě navíc zaujal geocaching, ale nějak nebyla příležitost a správné pomůcky, tak jsem vše odložila a dnes se k tomu vrátila. Takže od vysílače vedla první cesta za hledáním keše nedaleko hotelu Velká Klajdovka. A první keška byla úspěšně nalezena - jupíí :-D



Protože poslední dobou jsem potřebovala s focením trochu nakopnout, tak jsem se přidala do skupiny
Fotoprojekt 52/PPSOP.cz . Každý týden bude vyhlášeno jedno téma a já se pokusím vydržet celý rok

Téma 1.Světlo v noci

vybrala jsem si pohled z ulice Provazníkova směr na Husovice a Husovický kostel






0 komentářů :