neděle 14. června 2015

V Brně včera probíhal Fotomaraton, který bych ráda někdy vyzkoušela. Ale zatím jsem nenašla odvahu, témata  tam bývají moc těžká, na splnění je pouze 5 hodin a fotky musí být bez jakýkoliv úprav.
 Tentokrát za mírnějších podmínek byl vyhlášen ve Fotoprojektu Půlmaraton. Bylo vyhlášeno 8 témat, která se měla vyfotit během jednoho dne. Čas mi vyšel až dnes, a ještě když jsem vyrážela, tak jsem vůbec netušila co vlastně budu fotit. Naštěstí u většiny z nich stačilo jen koukat kolem sebe

Příběh rzi
Žlutá
Cik Cak
Začínající na písmeno L

Jiná perspektiva
Minimalismus
s posledními jsem musela něco vymyslet už doma

Člověk při práci
Světlo a stín
(původně jsem měla v plánu sluneční hodiny, ale slunko zalezlo a pak přišla opět další bouřka)


Mimo tyto fotky jsem i ulovila několik fotek mimo tato témata





Takže stačily pouhé tři hodiny a fotek bylo spousta

0 komentářů :