neděle 17. listopadu 2013

Tak když jsem poprvé slyšela o tomhle receptu, tak jsem si říkala, že to je moc komplikované a nepustím se do toho, jenže nakonec jsem se nechala nalákat na vyzkoušení a bylo to jednoduché jako facka a navíc moc dobré, takže příště vyzkouším další příchutě
Další tipy na náplně, které jsem objevila na netu, a určitě příště ještě vyzkouším:

Maková: 60 g másla, 120 g mletého máku, 4 lžíce třtinového cukru, 6 lžic mléka, lžička citronové šťávy.
Máslo rozpustíme v rendlíku, přidáme cukr a mléko a ohřejeme. Přisypeme mák, citronovou štávu a za stálého míchání chvilku povaříme.

Vanilkovo-mandlová: 60 g másla, 3 lžíče cukru krupice, 2 vanilkové cukry, 80 g mletých loupaných mandlí
Máslo částečně rozpustíme a rozmícháme do kašičky společně s cukry

2 komentářů :

Ajka řekl(a)...

Ještě jsem ho nezkoušela, asi bych měla:-))

hliska řekl(a)...

fakt doporučuji :-)