sobota 23. listopadu 2013

Už hodně dlouho jsem měla koupené lístky na Zorra do Městského divadla, těšila si i Lucka. Ale tentokrát měla smůlu, protože onemocněla, takže nemohla jít a tak neviděla ani svého oblíbeného herce a to jsme měly lístek do 2. řady. Takže jsem místo Lucky vytáhla do divadla mamku. Udělala jsem si pohodový celý víkend. Dopoledne jsem zajela na veletrh středních škol, pobrala pro Lucku pár letáků, zjistila kdy budou mít den otevřených dveří.

No a pak jsem to vzala rovnou k našim. Odpoledne jsme s mamkou udělaly krátkou vycházku kolem řeky 



došly jsme k hrázi přehrady



tam jsme viděly jak se upravuje skála kolem hráze, čistí se od starých stromů


 přes hráz jsme přešly na druhou stranu a vydaly se zase na zpáteční cestu





a po návratu jsme se připravily na divadlo. Cesta z Bystrce k divadlu se mírně protáhla v okružní jízdu po Brně, neboť jsem netrefila na kruhový objezd (odbočila jsem příliš brzo) a tak jsem se mírně projela na opačnou stranu než jsem potřebovala. Naštěstí jsme vyrazily s dostatečným předstihem, tak vše dopadlo dobře a my přijely včas :-D

 Zpáteční jízda proběhla v naprosté pohodě, tam už nebyl problém a navíc v noci byly tak prázdné silnice, že by to byl asi ideální stav na projetí Brna a vyzkoušení různých tras. Tentokrát jsem to ale nezkusila, ale někdy příště si asi tuto variantu fakt vyzkouším.


1 komentářů :

Ajka řekl(a)...

Pěkné místo na procházku:-)